Trumedia - קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים הוא הבסיס של כל אסטרטגיית שיווק בדיגיטל. פייסבוק, אינסטגרם, גוגל אדוורדס, אאוטבריין, טאבולה, יוטיוב – כולן זירות פרסום שיכולות למשוך לקוחות ולשפר את הביצועים, אבל בלי קידום אתרים (SEO) אפקטיבי יהיה מאד קשה, ואולי אפילו בלתי אפשרי, לזכות בחשיפה המבוקשת לאתר האינטרנט שלכם ולהגיע לכל מי שעשוי להתעניין בשירותים ובמוצרים שלכם.

כמה זמן עובר עד שתהליך קידום אתרים מתחיל להשפיע?

קידום בגוגל, וכמובן גם בשאר מנועי החיפוש, הוא תהליך. תהליכים מצריכים סבלנות, ולא תמיד העסק יכול לחכות עד שהעבודה על האתר תניב פירות. במקרים כאלה, אפשר להשתמש גם בכלים אחרים של שיווק דיגיטלי שעובדים באופן מיידי (כמו פרסום ממומן בגוגל וברשתות חברתיות), אבל כדאי לזכור כלל פשוט: הצלחה אמיתית היא הצלחה לאורך זמן, וכדי להגיע למקסימום קהל במינימום עלות בטווח הארוך אי אפשר לוותר על קידום אתרים.

בכל מקרה, התשובה לשאלה המתבקשת כמה זמן עובר מרגע שמתחיל תהליך קידום בגוגל עד שהאתר מגיע למקומות בולטים בחיפושים רלוונטיים תלויה בכמה וכמה גורמים:

  • במצב ההתחלתי של האתר
  • בחוזק של המתחרים
  • במילות המפתח שעבורן רוצים להגיע לדירוג מחמיא
  • במסגרת התקציב ועוד.

ברוב המקרים, תוך כמה חודשים נפח התנועה לאתר שעושה פעילות קידום אורגנית בגוגל גדל באופן משמעותי, ואם המלאכה הופקדה בידי מקצוענים מנוסים המיקומים הגבוהים יישמרו לזמן רב. עם זאת, חשוב להבין שכדי להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל, יש להתאזר בסבלנות שכן זה תהליך שבתחומים תחרותיים עשוי לקחת גם מספר שנים.

כמה עולה קידום אתרים אורגני?

קידום אתר עשוי לעלות כמה אלפי שקלים בחודש, לרוב בין 2000 ל-4000 ש”ח – בהתאם למידת המוכנות של בעל העסק להשקיע בתהליך ועד כמה הוא רוצה למנף אותו. אפשר להוזיל את העלות, למשל כשהעסק יכול לספק תכנים – בכמות הנדרשת וברמת האיכות הרצויה – בעצמו, ומצד שני אם האתר יושב על שרת איטי או אחסון בעייתי, ייתכן צורך בהשקעה נוספת (לא גבוהה מדי) כדי לעקוף את שאר השחקנים בתחום הפעילות שלכם.

לקבלת הצעת מחיר לקידום האתר שלכם השאירו פרטים:

למה כדאי כל כך לבצע קידום אורגני בגוגל לאתר העסק?

קידום אתרים בגוגל מחייב כאמור השקעה כספית מתמשכת וגם סבלנות – ובכל זאת אין מומחה לשיווק דיגיטלי שלא ימליץ עליו. הסיבה פשוטה: יחס עלות-תועלת משתלם. הכי משתלם שיש.

קידום אורגני בגוגל מניב, בטווח הארוך, כמות גדולה במיוחד של לידים. מעבר לכך, מדובר בלידים איכותיים, כלומר כאלה שמתאפיינים ביחס המרה גבוה במיוחד ורבים מהם אכן הופכים ללקוחות, ואפילו ללקוחות קבועים. בנוסף, אמנם כשיוצאים לדרך רואים רק את העלות של ה-SEO, אבל ככל שמצטברים הלידים כך המחיר של כל ליד פוחת (שהרי ההשקעה הכוללת נשארת קבועה).

עוד כדאי לקחת בחשבון שההצלחה מזינה את עצמה: כשהאתר מתחיל לטפס בתוצאות החיפושים, יותר ויותר גולשים נכנסים אליו. אם הוא מספק חוויית משתמש מוצלחת – ותהליך קידום אתרים דואג לכך כמובן – הגולשים ישהו בו זמן רב, והאתר יצבור עוד נקודות זכות מבחינת מנועי החיפוש וכמובן יעלה בהתאם במיקומי מילות המפתח שלו.

רווח נוסף שמניב קידום אתרים אורגני בגוגל הוא למיתוג העסק – כשהאתר שלכם מופיע במקומות הראשונים בגוגל בחיפושים שונים, הלקוחות (גם הקיימים וגם הפוטנציאליים) מתרשמים מכם לטובה ומייחסים לעסק איכויות חיוביות. בפרט, נתפש העסק כבעל ידע וכמקור לתועלת.

5 השלבים המרכזיים של קידום אתרים בגוגל

  1. מחקר – סוף מעשה במחשבה תחילה היא עצמה מועילה במקרים רבים, ובמיוחד לקראת תהליך קידום אורגני בגוגל. המחקר כולל מיפוי מפורט של החוזקות של העסק או הארגון, זיהוי היתרונות על פני המתחרים, אפיון של קהל היעד שאותו רוצים למשוך לאתר, בדיקה של המצב באתר (מבחינת התוכן ומבחינת המיקומים בחיפושים שעשויים להיות רלוונטיים), ומחקר מילות מפתח.
  2. אסטרטגיה – בחירת המילים והביטויים שעבורם תהליך קידום אתרים אורגני יוביל למקסימום תועלת במינימום השקעה של זמן ומאמץ. בנוסף, גיבוש תוכנית פעולה שכוללת 3 מרכיבים: השבחת התוכן באתר, יצירת פרופיל קישורים (למידע על כלים לבדיקת קישורים) עשיר ופעולות טכניות חיוניות לשיפור קוד האתר וקריאותו על ידי מנועי החיפוש השונים.
  3. הוצאה לפועל – מימוש האסטרטגיה באופן מוקפד ואיכותי. כאמור, קידום בגוגל כולל כתיבת תכנים חדשים לאתר (דפי שירותים חשובים, מאמרים בבלוג ועוד), ושיפור עמודים קיימים כך שירשימו גם את הגולשים וגם את מנועי החיפוש – כולל שילוב חכם של תמונות, וידאו, אודיו, אלמנטים אינטראקטיביים, אינפוגרפיקות ועוד. מרכיב שני של קידום אתרים אורגני בגוגל הוא אופטימיזציה טכנית – כדי שהאתר יעלה במהירות, יוצג באופן אופטימלי בכל מסך (כולל סמארטפונים כמובן), יהיה נקי מבאגים, יהיה ידידותי למנועי החיפוש (כך שהם יבינו בדיוק איזה תוכן הוא מציע) ועוד דגש חשוב הוא ניווט אינטואיטיבי ונוח (דרך סרגלים בנויים נכון, קישורים פנימיים מדויקים ואמצעים נוספים כמו תפריט תחתון או מפת אתר).
  4. קישורים – קידום אתרים בגוגל אפקטיבי באמת חייב גם קישורים נכנסים. ולא סתם קישורים, אלא כאלה שמגיעים מאתרים שגוגל מעריך, ושבנוסף הוא מזהה זיקה בינם לבין האתר המקודם. עוד דגש חשוב הוא הטקסט שעליו מופיע כל לינק וכמובן התוכן שסביבו. בנוסף, זהו מרכיב ב- SEO שחשוב לבצע באופן הדרגתי ולא להציף בבת אחת בהמוני קישורים חדשים. עוד סיבה טובה לצורך במומחי קידום אתרים מנוסים הוא הקשרים שלהם עם מקורות אפשריים להשגת קישורים מועילים באמת.
  5. מדידה – באמצעות כלים מתקדמים ובפרט ה-Google Search Console אבל לא רק. בין הפעולות האפשריות והכדאיות בשלב זה של קידום אתרים: זיהוי עמודים שגורמים לגולשים רבים לעזוב את האתר ומציאת פתרון לכך, חיזוק פרופיל הקישורים עבור מילות מפתח ספציפיות שמניבות שיעורי המרה גבוהים ועוד. בקרה מדויקת ושיפור שוטף של הפעולות במסגרת שלבים 3 ו-4 מניבים יחס עלות-תועלת מקסימלי.

קידום אתר עם טרומדיה – התוצאות הטובות ביותר, באחריות.

קידום אתרים אורגני בגוגל מצריך ידע, ניסיון ואכפתיות. טרומדיה פעילה בתחום משנת 2010 וכבר הובילה אתרים רבים מאוד בשלל תחומי פעילות למקומות גבוהים במיוחד בתוצאות החיפושים. לכל אנשי המקצוע בחברה ידע מקיף ובעיקר עדכני – גוגל משנה את הכללים כל הזמן ולכן קידום אתרים בשיטות של פעם פשוט לא עובד. אנחנו מחויבים להצלחה שלכם, שכן הצלחה שלכם היא הצלחה שלנו.

התוצאה: קידום אתרים בגוגל ובשאר מנועי החיפוש שממקסם את התועלות – כאמור נפח תנועה נרחב לאתר, יחס המרה גבוה של הגולשים וחוויית המשתמש המעולה שהם זוכים לה ומיתוג אפקטיבי.

צרו קשר לקבלת מידע נוסף והצעה מותאמת לקידום האתר שלכם: