ניהול מוניטין הוא תהליך מתמשך של ניהול ושליטה בתדמית של אדם, חברה, מותג או מוצר ברשת. הוא כולל ניטור פעיל של אזכורים מקוונים, ניהול ביקורות ותגובות, יצירת תוכן חיובי וקידום
כאשר אנו מתרגמים אתר לאנגלית אנו רוצים להנגיש את המידע שלנו ואולי אף למכור לקהל שלא מכיר אותנו מספיק. יחד עם זאת, אנו רוצים לשמור על המיקומים שלנו בתוצאות החיפוש
היום, יותר מתמיד, עסקים רבים לא מוותרים על ההזדמנויות הנפלאות שמציע להם העולם הדיגיטלי. במילים אחרות, הפרסום והשיווק המקוונים משחקים תפקיד גדול מאוד בהחלטות השופינג שאנשים מקבלים. בלי קשר לסוג
ככול שאנשים מבלים זמן רב יותר מול המסכים, כך הופך הקידום של העסק באינטרנט, לחיוני יותר. הקידום הדיגיטלי שלכם אמור לשרת את כל סוגי המכשירים האלקטרוניים, החל מהמחשב השולחני וכלה
כבר שנים רבות שחברות פרטיות חייבות ניהול מוניטין, חברה בכל ענף במשק שלא דואגת למוניטין חיובי ומותאם לצריכה העסקיים היא חברה שלוקחת סיכון גדול להידרדרות דעת הקהל והתומכים הפוטנציאליים שלה.למה
כמה פעמים מצאתם את עצמכם או את העובדים שלכם, מבזבזים זמן בקפיצה בין המערכות השונות שאתם עובדים איתם? מוצאים את עצמם מתמודדים אל מול מערכת שהתנתקה, לא מגיבה, או כזו
אפליקציית אינסטגרם (Instagram) אשר הוקמה בשלהי שנת 2010, עשתה דרך ארוכה מאוד מאז הימים בהם הייתה רשת חברתית די זניחה שאומצה בעיקר בידי חובבי צילום ואמנים אשר ראו בה פלטפורמה
ווטסאפ היא גם אפליקציה נפוצה מאוד וגם כלי שכולנו משתמשים בו לעתים קרובות – הן למטרות אישיות והן למטרות עסקיות. ווטסאפ ווב (Whatsapp Web) מאפשר לנו להשתמש באפליקציה הפופולרית דרך
יוטיוב הוא האתר הפופולרי ביותר באינטרנט אחרי גוגל. כולנו נכנסים אליו כדי לשמוע שירים שיצאו אתמול וגם לפני 50 שנים, לצפות במדריכים במגוון רחב של תחומים, ובאופן כללי ליהנות מאינספור