מומחה קידום אתרים

מומחה לקידום אתרים הוא אחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר, והמבוקשים ביותר בתחום הדיגיטל. ככל שהמרחב הדיגיטלי הופך ליותר ויותר נוכח בחיים של כולנו, כך גדלה החשיבות של נוכחות דיגיטלית מרשימה לכל עסק בכמעט כל תחומי הפעילות – והבסיס הוא קידום האתר בגוגל, כך שיופיע במיקומים בולטים לעין עבור כל החיפושים הרלוונטיים.

חברת Trumedia כבר קידמה בהצלחה לאורך השנים מאות אתרים, במגוון רחב של תחומים, והביאה אותם אל הדף הראשון בגוגל. בהתאם, כשאתם עובדים עם מומחה קידום אתרים שלנו אתם יכולים להיות רגועים ולדעת בוודאות שהתהליך יניב את התוצאות הטובות ביותר האפשריות. כמו כן, אנחנו מתחייבים לגמישות מוחלטת ולשקיפות מלאה.

מומחה קידום אתרים בגוגל שמספק תוצאות

מומחה SEO (זהו המונח המקצועי של קידום אתרים אורגני – Search Engine Optimization – למרות שבפועל מדובר על הרבה יותר מאופטימיזציה עבור מנועי החיפוש) יכול לשדרג במידה משמעותית את האתר, את הנוכחות בגוגל ובהתאם גם את הביצועים של העסק.

עם מומחה לקידום אתרים של טרומדיה התוצאות ידברו בעד עצמן. למה? בזכות 5 האיכויות הבאות:

  • אכפתיות – פשוט אכפת לנו מהלקוחות שלנו, ובנוסף אנחנו מבינים שההצלחה שלכם היא גם ההצלחה שלנו, ולכן אנחנו עושים הכל כדי שההשקעה שלכם ב-SEO תשתלם.
  • מקצועיות – עם מומחה קידום אורגני ששולט היטב בכל הכלים המקצועיים בתחום, אמון על ביצוע מחקרים מעמיקים ויסודיים ויודע לגבש אסטרטגיה מיטבית, התוצאות מגיעות במהירות ותוך זמן קצר תוכלו לראות את האתר שלכם מככב בגוגל.
  • אמינות – יש פרויקטים שאנחנו מסרבים להם בנימוס, וזאת מפני שאנחנו מעריכים שלא נוכל לספק בהם תועלת אמיתית. בהתאם, אתם יכולים להיות בטוחים שאם התחייבנו לקדם אתכם – נקדם אתכם.
  • שקיפות – אנחנו מספקים באופן שוטף דו”חות מפורטים לכל לקוח, כדי שתוכלו לדעת בדיוק מה ביצענו עבורכם. הדו”חות ערוכים כך שאין צורך להיות מומחים לקידום אתרים כדי להבין אותם, ובכל מקרה נשמח לענות על כל שאלה באופן סבלני ובהיר.
  • ניסיון – עם יותר מ-15 שנות פעילות בעולם ה-SEO, וכאמור מאות לקוחות שבעי רצון, יש לנו ניסיון בהיקף עצום – שתורם גם הוא לאיכות הקידום ולטיב השירות של יועץ קידום אתרים.

לשיחת ייעוץ חינם עם מומחה קידום אתרים SEO השאירו פרטים:

מומחה קידום אתרים אורגני בלי התחייבות מצדכם – ההתחייבות היא רק שלנו!

כל מומחה קידום אתרים עם יושרה מבהיר מיד לכל בעל עסק או בעלת עסק ש- SEOהוא פרויקט לטווח ארוך – לפחות מספר חודשים. הסיבה לכך היא המדיניות של גוגל, שמתעדפת עקביות, ומעניקה ציונים גבוהים לאתרים שמעשירים את התוכן בהם באופן קבוע לאורך זמן. גם פרופיל קישורים איכותי מבחינת גוגל הוא כזה שנבנה בהדרגה, ולעומת זאת הוספת כמות גדולה של לינקים לאתר בבת אחת מעוררת אצל גוגל חשד.

יחד עם זאת, מבחינת Trumedia ההתחייבות היא חד-צדדית: אנחנו מתחייבים לספק לכם שירות מקצועי, קשוב וזמין וללוות אתכם עד שהאתר יגיע למיקומים הראשונים בדפי תוצאות החיפושים בגוגל. אם מסיבה כלשהי תרצו לעזוב, תוכלו לעשות זאת בכל נקודת זמן וללא כל קנס.

מומחה לקידום אתרים שלא מפסיק ללמוד

מומחה קידום אתרים אמיתי הוא איש מקצוע שלא מפסיק ללמוד גם אחרי שצבר ניסיון רב. בהקשר זה, כדאי לקחת בחשבון את הנטייה של גוגל לעדכן את האלגוריתם שלפיו היא מדרגת את אינספור דפי האינטרנט אחת למספר חודשים, כולל עדכונים מקיפים ומשמעותיים מאוד. בהתאם, נדרשת התעדכנות מתמדת, מה גם שההעדפות של הגולשים והציפיות שלהם מכל אתר משתנות גם הן.

גם תמורות טכנולוגיות – למשל מהפכת הסמארטפונים שהובילה לחיפושים רבים מאוד דרך הסלולר, המעבר של רבות ורבים לחיפושים קוליים ועוד – מחייבות כל מקדם אתרים מומחה ככל שיהיה לא להפסיק ללמוד. ב- Trumedia אנחנו מקפידים להיות עם היד על הדופק ולעקוב אחרי כל ההתפתחויות בתחום – והרווח כמובן גם שלכם.

מומחה קידום אתרים SEO

מחקר מעמיק ואסטרטגיה מדויקת – התועלת של מומחה קידום אתרים שעובד באופן מסודר

טרומדיה היא חברת קידום אתרים שמבצעת תהליך עבודה מסודר ויסודי בכל פרויקט – בין אם המטרה היא קידום חנות אינטרנטית, שדרוג אתר תדמית, קידום אתרים לוקאלי או כל פרויקט אחר.

הצעד הראשון של מומחה לקידום אתרים, אחרי פגישת היכרות עם הלקוח ותיאום ציפיות, הוא מחקר, וליתר דיוק שני מחקרים – מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים. המחקרים שאנחנו מבצעים מעמיקים, ובהתאם מספקים מידע יקר ערך שעליו ניתן לבסס אסטרטגיית קידום מדויקת.

באופן עקרוני, מומחה SEO יכלול באסטרטגיית הקידום שלושה מרכיבים עיקריים: אופטימיזציה טכנית, הוספת תוכן לאתר במטרה להבטיח חוויית משתמש אופטימלית ובניית פרופיל קישורים. מקדם אתרים מומחה יודע כיצד לחלק את המשאבים בין שלושת המרכיבים באופן שהתועלת תהיה מקסימלית, וכמובן לבצע כל פעולה ופעולה באופן מיטבי.

מרכיב נוסף בתהליך עבודה מסודר של מומחה קידום אתרים רציני הוא בדיקה שוטפת של ההשפעה של כל צעד. באמצעות כלים משוכללים ניתן לקבל פידבקים מפורטים ומדויקים אודות הביצועים של הקידום, בזמן אמת, וכך לשדרג עוד יותר את האסטרטגיה ואת היישום שלה.

יחס עלות-תועלת משתלם במיוחד

מומחה לקידום אתרים עם ניסיון והבנה מעמיקה של התחום יודע לספק תוצאות בכל מסגרת תקציב, כשבאופן טבעי המשאבים שאתם מוכנים להשקיע בתהליך משפיעים על האפשרות לקדם את האתר עבור עוד ועוד מילים וביטויים.

מומחה קידום אתרים בגוגל שעובד נכון וביעילות מבטיח מיצוי מלא של כל שקל שמושקע בתהליך והגעה ליעדים שנקבעו מראש בזמן קצר ככל האפשר. בנוסף, כשאתם עובדים עם מומחה קידום אתרים של Trumedia תוכלו כאמור להפסיק את הקידום בכל רגע (ובהתראה של 30 יום מראש).

מומחה קידום אתרים אורגני שמבטיח – ומקיים!

מומחה קידום אתרים בגוגל שמכבד את עצמו ואת לקוחותיו נמנע מהבטחות שווא כגון “מקום ראשון תוך חודשיים” – אלא קובע ביחד איתכם מדדים שניתן לבחון את ההגעה אליהם.

כל מומחה SEO של טרומדיה מקפיד לנהוג כך, ועוד יותר מקפיד לקיים כל הבטחה. בנוסף להיותנו מומחים לקידום אתרים, אנחנו אמונים גם על מתן שירות קשוב ולא פחות חשוב, ידידותי, כך שגם הדרך להצלחה תהיה נעימה.

השאירו פרטים ומומחה לקידום אתרים ייצור עמכם קשר: