פרסום דיגיטלי לעסקים – האם זה אפקטיבי?

היום, יותר מתמיד, עסקים רבים לא מוותרים על ההזדמנויות הנפלאות שמציע להם העולם הדיגיטלי. במילים אחרות, הפרסום והשיווק המקוונים משחקים תפקיד גדול מאוד בהחלטות השופינג שאנשים מקבלים.

בלי קשר לסוג הפרסום הדיגיטלי שבו משתמש העסק, המטרה הכוללת שלו היא להתחבר לקהל היעד במקום הנכון ובזמן הנכון, ואין מקום טוב יותר להתחברות עם הקהל שלכם, מאשר האינטרנט! בניגוד לפרסום המסורתי המשתמש בצורות שיווק כמו רדיו, עיתון, שלטי ענק וכדומה, השיווק הדיגיטלי מפרסם את המוצר או השירות באמצעים דיגיטליים. תהליך זה מבוצע באינטרנט באמצעות ערוצים שונים כמו: מדיה חברתית, מנועי חיפוש או מודעות באנר.

אפשר לסכם שהשיווק המסורתי שייך לאסכולה הישנה ואילו השיווק הדיגיטלי לאסכולה החדשה.כדי לקבל הבנה מעמיקה יותר על האפקטיביות של הפרסום הדיגיטלי, הנה כמה יתרונות מרכזיים ומוכחים של הפרסום הדיגיטלי לעסק שלכם.

פרסום ושיווק דיגיטלי מציע חיסכון כספי

פרסום ושיווק דיגיטלי מאפשר גם לעסקים הקטנים ביותר להיכנס למגרש ולהתחרות בחברות הגדולות. דרך זו משתלמת לשיווק העסק שלכם ללקוחות מתעניינים, במיוחד לאור העובדה ששיטות השיווק והפרסום הדיגיטלי הן ידידותיות לתקציב.

לדוגמה, פרסום בתשלום לפי קליק – PPC (pay-per-click), מאפשר לכם לבחור את התקציב שלכם. העובדה שאתם יכולים להגדיר בעצמכם את גובה הסכום, מציע לכם יתרון ייחודי בשיווק המקוון.

כאשר אתם נעזרים בחברה מנוסה המתמחה בפרסום ובשיווק דיגיטלי, זו תוכל לעבוד עם התקציב שלכם כדי לעזר לכם לקבל את שירותי השיווק הדיגיטלי בהתאם לצרכים שלכם.

2. תקשורת תכופה בדיגיטל, מגדילה את נאמנות הלקוחות

אתם בוודאי יודעים שמשיכת לקוחות חדשים עולות יותר מאשר שימור הלקוחות הקיימים. אמנם, לא קל לבסס את נאמנות הלקוחות, אבל זה לגמרי שווה את ההשקעה שלכם. כשאתם מסיימים מכירה ללקוח, זה נהדר! אבל זה עוד יותר נהדר כשאתם מצליחים לשמר לקוח זה גם לאחר אותה מכירה. לקוח נאמן יכול לבצע רכישה נוספת או להמליץ לאחרים על המותג שלכם, וזה יעזור לכם להגדיל את המכירות.

ככול שתלמדו יותר על הלקוחות שלכם, כך תוכלו לשלוח להם הצעות מותאמות אישית. לדוגמה: מבצעי הנחה עונתיים למוצרים קשורים, או גישה בלעדית למוצרים חדשים. כך, לא רק שתגרמו ללקוחות להרגיש מוערכים, אלא גם תצרו מכירות חוזרות.

3. שיווק דיגיטלי משפר את שיעורי ההמרה

שיפור שיעורי ההמרות של לקוחות, הוא אולי אחד היתרונות הבולטים של השיווק הדיגיטלי. כאשר אתם משקיעים באסטרטגיות שיווק מקוונות, כמו אופטימיזציה של שיעור ההמרות – CRO (conversion rate optimization), אתם יכולים להגדיל את שיעור ההמרה שלכם.

העולם הדיגיטלי מאפשר לכם למקד לידים ספציפיים יותר. וכאשר אתם מתמקדים באנשים שסביר יותר שיתעניינו בעסק שלכם, אתם מגדילים את הסיכויים שלכם להרוויח המרה. עסק שמרוויח יותר המרות, הוא עסק בצמיחה.

4. שיווק דיגיטלי ניתן למדידה

כאשר אתם משקיעים כסף בקמפיין פרסום ושיווק או בקידום אתרים אורגני, אתם רוצים גם לעקוב אחר תוצאותיו, ולדעת אם האסטרטגיה שלכם מניבה תוצאות שיעזרו לצמיחת העסק. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי הוא היכולת למדוד את תוצאות הקמפיין שלכם.

אפשר לעקוב אחר מדדים שונים במסע הפרסום שלכם, כולל: קליקים, שיתופים, המרות ועוד, ולקבל נתונים מדויקים על ביצועי מסע הפרסום שלכם. מעקב אחר תוצאות הקמפיין מוביל לשיפורים. אחרי הכול, אתם יכולים לראות מה עובד עבור העסק שלכם ומה לא. מדידת תוצאות הקמפיין מאפשרת להפעיל מסע פרסום טוב יותר עבור העסק שלכם.

5. שיווק דיגיטלי מאפשר לכם לבצע שינויים תוך כדי תנועה

אחד היתרונות המובהקים של השיווק הדיגיטלי הוא האפשרות לבצע שינויים תוך כדי תנועה. יתרון זה ייחודי אך ורק לשיווק הדיגיטלי.

בשיטה המסורתית אתם לא יכולים לבצע שינויים לאחר שהתחייבתם. עד לסיום מסע הפרסום, לא תוכלו לשנות את המודעות לאחר שעלוני הפרסום או שלטי החוצות כבר הודפסו ויצאו לדרך,. לעומת זאת, כשאתם משקיעים בקמפיין מקוון, אתם יכולים לבצע שינויים בכול עת.

למעשה, תוך כדי מסע הפרסום, אתם יכולים לעדכן את ה-PPC, להתאים את המודעות שאתם מפרסמים במדיה החברתית, לבצע אופטימיזציה של מסע הפרסום שלכם כדי לקדם את האתר, ולעדכן את התוכן לפי הצורך. זה אומר שתוכלו להתאים את מסע הפרסום בכול עת, כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

השארת תגובה