איך להגיע לקהל הרלוונטי לעסק שלך באמצעות פרסום בפייסבוק?

לא לחינם מרבית העסקים בישראל רוצים לבלוט בזירות החברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט. היכולת להגיע לעיניים של האנשים הנכונים ולייצר טרפיק איכותי לאתר העסקי, נחשבת לכלי השיווקי הצומח ביותר בשנים האחרונות. אבל איך עושים זאת הלכה למעשה? הנה כמה דרכים שבהן ניתן להגיע לקהל הרלוונטי לעסק שלכם באמצעות פרסום בפייסבוק.

להגיע לקבוצת הגיל האידיאלית למגדר שרלוונטי למוצר שלכם

עיקר העוצמה של הפרסום ברשת החברתית הגדולה בעולם טמון באפשרות להגיע לחתכים מדויקים אשר מתייחסים באופן ישיר לגיל ולמגדר. למעשה, על ידי הצבת הגילאים הנכונים בתהליך בניית המודעה, ניתן לבחור בדיוק מי יהיה קהל הלקוחות שלכם. שימו לב שאופציה זו גם תשפיע באופן ישיר על הקריאייטיב של המודעה: השפה, התמונה וההנעה לפעולה.

לקבוע בדיוק באילו אזורים המודעה שלכם תוצג

פרסום בפייסבוק מאפשר לכם להגיע לאנשים שנמצאים בדיוק ליד העסק שלכם ולנצל באופן חכם את מנגנון ה-GPS שקיים בטלפון של כל אחד מאיתנו. ניתן לקבוע את הערים שבהן תוצג המודעה, השכונות ואפילו הרחובות אשר בהם עוברים אלפי אנשים מדי יום. במילים אחרות, ניתן להציב את שלט הפרסום הווירטואלי שלכם בדיוק במקום שאתם רוצים אותו וניתן אף לנעוץ את המיקום הרלוונטי בעבורכם על המפה.

להגיע לקהל הרלוונטי לעסק שלך

לפרסם על פי תחומי עניין

אחת האפשרויות החזקות ביותר שמציעה מערכת הפרסום של פייסבוק, היא לפרסם על פי תחומי עניין משותפים. כך, שבמידה ואתם מכירים את קהל הלקוחות שלכם ויודעים שברוב המקרים הוא חובב מותגים מסוימים – אתם תוכל ולפנות ישירות אליו. איך זה עובד? מהרגע שהוא עשה לייק למותג או שהוא מבקר באתר שלו, פייסבוק מבין את סגנון ההתנהגות שלו ברשת ומאפשר לכם לטרגט את האנשים הנכונים למטרה שלכם.

לבחור את השעות הנכונות לכל מודעה פרסומית

אבל לא זאת בלבד, מערכת הפרסום של ענקית הטכנולוגיה מאשפרת לבחור באופן מדויק את השעה שרלוונטית בעבורכם. רק בכדי להמחיש את החשיבות של העניין: במידה והלקוחות שלכם נוסעים בכל יום באוטובוס לעבודה ופנויים לאינטראקציה דיגיטלית בין  7-9 בבוקר, הרי שניתן לפרסם אך ורק בשעות האלה. כנ”ל במידה והקהל שלכם מורכב מציבור של סטודנטים שדווקא פעיל בשעות הקטנות של הלילה.

לשווק למי שכבר הביע עניין במותג שלכם

כדאי לציין כי פרסום בפייסבוק מעניק לכם אפשרות להגיע לקהל שכבר הביע עניין במוצר שלכם. ניתן לפרסם לאנשים אשר סימנו לייק לעמוד שלכם, לכאלו אשר ביקרו באתר (באמצעות פייסבוק פיקסל) וגם לקהל הלקוחות הקבוע שלכם. למעשה, אם יש לכם מועדון לקוחות והצטברו בדאטה של הארגון שלכם מספרי טלפון וכתובות אימייל מקוריות, אתם תוכלו לפרסם להם ישירות. ללא ספק דרך להגיע לקהל הכי רלוונטי לעסק שלכם בעשירית מהעלות של קמפיינים במדיה הישנה.

השארת תגובה