איך פותחים חשבון אינסטגרם בכמה צעדים פשוטים?

אם תמונה שווה אלף מילים (ותמונה טובה אפילו יותר) וב-2018 מספר המשתמשים באינסטגרם עבר את המיליארד, המשוואה פשוטה: כדאי, מאוד, להפגין נוכחות גם ברשת החברתית שהושקה ב-2010 ושנתיים מאוחר יותר נקנתה על-ידי פייסבוק.

כדי להבין איך פותחים אינסטגרם אתם צריכים 3 דקות, מקסימום 4. גם היישום של הפעולות שתקראו כאן קצר ופשוט, כך שבאמת אין סיבה לוותר על האופציה הזו שיכולה להתגלות ככלי שיווקי יעיל להפליא.

מה צריך להכין לקראת פתיחת אינסטגרם חדש?

עוד לפני ההסברים על איך לפתוח חשבון אינסטגרם, ודאו שיש לכם תמונת פרופיל מתאימה. לעסקים מומלץ להשתמש בלוגו. המימדים של תמונת הפרופיל באינסטגרם הם 110 על 110. הדבר השני הוא שם משתמש – מן הסתם שם העסק או וריאציה כלשהי עליו במידה והשם עצמו תפוס. ואמנם באינסטגרם הוויז’ואל שולט, אבל יש גם טקסט קצר שכדאי להכין – ה-Bio.

איך פותחים אינסטגרם חדש

ה-Bio הוא תיאור תמציתי מאוד – עד 150 מילים – של מהות החשבון. רצוי להשקיע בניסוח ולהיות מדויקים, וזאת מפני שדווקא בגלל שרוב התוכן הוא ויזואלי, הטקסט הקצר הזה מושך לא מעט תשומת לב ועוזר לכל מי שנחשף אליכם להבין מי אתם בעצם.

זהו, אנחנו כמעט מוכנים, יש רק עוד דבר קטן במסגרת פתיחת אינסטגרם חדש: בפרופיל שלכם אתם יכולים לספק לינק – זה יכול להיות לדף הבית באתר שלכם, אבל גם לעמוד ספציפי. כדאי להקדיש 2-3 דקות למחשבה מי בעצם יהיו העוקבים שלכם באינסטגרם ולאן כדאי להפנות אותם.

איך פותחים אינסטגרם בסלולרי?

אחרי שהורדתם את האפליקציה הפופולרית, השלב הבא בהסברים איך פותחים חשבון אינסטגרם בסמארטפון הוא ההרשמה – והיא מהירה ואינטואיטיבית.

הזיהוי שלכם הוא באמצעות מספר טלפון, מייל או פייסבוק, לבחירתכם. אם בחרתם באופציה של פתיחת חשבון אינסטגרם עם כתובת מייל או מספר טלפון, תתבקשו לבחור שם משתמש וסיסמה. כאמור, יכול להיות שהשם שרציתם כבר תפוס, אבל תמיד אפשר ליצור גרסה מעט שונה שלו (אגב, אם מישהו מתחזה לעסק שלכם ולקח לכם את השם, ניתן לדווח על כך לאינסטגרם). אם אתם מתחברים דרך פייסבוק, שם המשתמש והסיסמה שלכם ברשת שהקים מארק צוקרברג ישמשו אתכם גם באינסטגרם.

איך לפתוח חשבון אינסטגרם במחשב?

נכנסים לכתובת instagram.com – וההמשך דומה להסברים איך פותחים חשבון אינסטגרם בסלולר, חוץ מהאפשרות להזדהות באמצעות מספר טלפון (האופציות הן רק מייל או פייסבוק). חשוב לבחור מייל נגיש וכזה שתמיד תדעו איך להתחבר אליו – כי אם תצטרכו להתחבר לאינסטגרם מחדש (אם למשל התנתקתם מסיבה כלשהי), הפעולה מתבצעת באמצעות שליחת קוד למייל שנתתם בזמן ההרשמה.

איך פותחים חשבון אינסטגרם – ההגדרות

לחיצה על אייקון האדם בחלק התחתון של המסך ואז לחיצה על שלושת הפסים האופקיים (בפינה השמאלית העליונה אם אתם בעברית, או בפינה הימנית העליונה אם אתם באנגלית) מאפשרת לכם לבחור ב”הגדרות” ולשנות אותן.

הגדרה חשובה היא סוג החשבון שלכם, פרטי או ציבורי. פתיחת אינסטגרם חדש במתכונת השנייה מאפשרת לכל מי שירצה בכך לראות אתכם, אלא אם כן תחסמו אותו ספציפית, ואילו עם אינסטגרם פרטי רק מי שתאשרו אותו יוכל לעקוב אחריכם.

השארת תגובה