סוגי הקמפיינים המרכזיים שתוכלו להקים בגוגל אדס

פרסום בגוגל נחשב לאפיק הפרסומי הסולידי ביותר בעידן הדיגיטלי. העובדה שהלקוח כבר יודע מה הוא רוצה וסומך על מנוע החיפוש הגדול בעולם שיעזור לו במשימה, היא נקודת פתיחה נהדרת למשווקים ולצרכנים כאחד. בכתבה הבאה נעמוד על סוגי הקמפיינים המרכזיים שתוכלו להקים במערכת הפרסום של גוגל אדס ועל היתרונות של כל קמפיין.

קמפיין ממומן ברשת החיפוש

קמפיין זה מהווה את הבסיס לכל פרסום בגוגל אדס ולנקודת ההתחלה של משווקים דיגיטליים רבים בכל רחבי העולם. בעזרת קמפיין זה ניתן להגיע למקומון הראשונים בתוצאות החיפוש של כל מילת מפתח בתוך דקות ספורות ולהשיג יותר המרות באופן פשוט למדי. יחד עם זאת ולמרות שמדובר בסוג הקמפיין הפופולרי ביותר, כדאי לגשת לקמפיין זה לאחר שעשיתם כבר אנליזה בסיסית אודות המוצרים שאתם משווקים, מתח הרווחים והבנצ’מרק העתידי ששווה לכם כל לקוח. כמובן שהקמת קמפיין חיפוש מוצלח דורשת ביצוע של מחקר מילים מקיף ואיכותי.

קמפיין ברשת המדיה

קמפיין ברשת המדיה הוא כלי עוצמתי שחשוב להכיר מקרוב משום שהוא מנצל את כל הנכסים הדיגיטליים שקשורים לגוגל. בעזרת פרסום בגוגל אדס ובחירה באופציה של רשת המדיה, ניתן לפרסם על פי הפרמטרים הבאים:

  • מילות מפתח: חיוביות, שליליות וצמדים אשר יוצרים ביטוי שרלוונטי עבור המוצר שלכם. אלמנט חובה בכל קמפיין פרסומי מוצלח והדרך לנצל את התקציב הפרסומי באופן חכם.
  • תחומי עניין: פרסום בקרב רשתות של אתרים אשר מתמחות בנישות רלוונטיות. ללא ספק אופציה שמתאימה למפרסמים קטנים וגדולים כאחד.
  • אתרים ספציפיים: ניתן לפרסום באתרים שהלקוחות שלכם נמצאים בהם ממילא ולהשיג תשואה טובה יותר עבור כל הקלקה (CTR משופר והמרות במחיר נמוך יותר).
  • נתונים דמוגרפיים: אפשר לפרסם לקבוצות מיקוד מצומצמות ביותר אשר מתבססות על מגדר וגיל. עניין קריטי במידה ואתם מפרסמים שירותים לקבוצות גיל שמתאפיינת בסגנון חיים ייחודי.
סוגי קמפיינים בגוגל אדס
(תמונה: bigtunaonline / 123RF StockPhoto)

קמפיין רימרקטינג ברשת המדיה

ברוב המקרים הלקוח שנכנס אליכם לאתר לראשונה לאתר ואינו מכיר את המותג שלכם עדיין, עלול שלא לבצע רכישה. אולם לא צריך להתייאש, ובמיוחד בשביל השלבים הראשונים בפאנל ההמרות שלכם נבנה קמפיין הרימרקטינג ברשת המדיה. קמפיין זה מאפשר לכם להציג את הבאנר שלכם באתרים המובילים בכל נישה ולמעשה “לרדוף” אחר הגולש הרלוונטי עם הצעות משתלמות והמוצרים שבהם הוא כבר התעניין. יש לקמפיין מסוג זה יתרון נוסף – הוא נוטה לייצר תחושה של עסק גדול יותר משום שהוא מפורסם במגוון של פלטפורמות.

קמפיין ממומן ביוטיוב – לנצל את הכוח של הוויז’ואל

אין ספק שהעובדה שגוגל שולטת גם במנוע החיפוש הגדול בעולם וגם במנוע הזרמת הסרטים הפופולרי ביותר שיש, מהווה יתרון למפרסמים. אבל זה לא נגמר שם, גם העלות של הפקת סרט פרסומי ירדה באופן משמעותי בשנים האחרונות אודות למכירות הסמארטפונים עם מצלמות מהדור החדש ולאפליקציות הסקא’צינג המשתלמות שניתן לאמץ לכל קמפיין.

וטיפ אחרון שיעזור לכם לשדרג כל קמפיין ולהשיג יותר לידים

בכדי שתוכלו לשדרג את הקמפיינים שלכם ולהגיע לקהל היעד בכל הפלטפורמות האפשרויות, כדאי לקחת גם את הרשתות החברתיות בחשבון. פרסום בפייסבוק, לינקדאין או אפילו אינסטגרם – הן אופציות שכדאי לכם לשקול בכדי ליצור קמפיינים שיביאו לכם את התוצאות המושלמות. לא מדובר על אלטרנטיבה לפרסום בגוגל אדס, אלא על תוספת כוח משמעותית שפשוט חייבים לשקול. בלא מעט מקרים, דווקא השילוב בין השניים עשוי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

השארת תגובה