איך שיווק נכון בדיגיטל מביא תוצאות בתחום הביטוח?

במאמר זה נדבר על גיוס לקוחות בענף של סוכני ביטוח,.כיום, כל סוכן ביטוח מבין שכדי למנף את העסק הוא צריך שלל כלים שיעזרו לו לנהל את הזמן והמאמץ שלו כמה שיותר . בתחילת הדרך, הוא מבין שהדלק של העסק הם הלקוחות, ואכן הם צריכים אחד את השני כי תפקידו של הסוכן לדאוג לבטח את הלקוח לפי צרכיו האישיים והלקוח תמיד יהיה רוצה להיות מבוטח בשעת הצורך , אבל משהו שם תמיד נתקע והמון מכירות שהיו אמורות להתבצע לא קרו . בכתבה הזו נדון על הסיבות הרבות למה סוכני ביטוח בפרט ועסקים שנותנים שירותים בכללי לא מצליחים להביא יותר מכירות לעסק.

הקושי בגיוס לקוחות בתחום

אנחנו רוצים להביא לפחות עוד 5 מכירות ביום בענף הביטוח וזה נראה בלתי אפשרי כי את 5 המכירות הקיימות בקושי הצלחנו לגייס (כמובן שההתייחסות היא לסוכני ביטוח פרטיין) . אז עכשיו אתם צריכים להתמודד גם עם היעד היומי הקיים ובנוסף לנסות להעלות כמות תוך כדי שמירה על איכות הסגירות ומתן מענה ללקוחות. 

בנוסף, גם כאשר מגיע לקוח מעוניין, אתם צריכים לתת לו מענה ישיר ומקצועי, אחרת הוא יילך לסוכנות אחרת. כמובן שאתם חייבים גם להעניק לו את השירות והמחיר הטובים ביותר יחדיו.

שיווק דיגיטלי בתחום הביטוח

(תמונה: rawpixel / 123RF Stock Photo)

3 שלבים בדרך להצלחה

התשובה לכך היא מכלול רב של דברים שיש לבצע, כאשר נתמקד ב-3 החשובים ביותר:

  1. בראש ובראשונה זה לבצע סדר וניהול זמן נכון. עליכם להבין איך לסדר את שעות העבודה. כמובן שיש לבחור מערכת לניהול לידים נכונה ומתאימה לצרכים שלכם (מערכת CRM)  שתדאג להשאיר סדר מיום קודם וכך תדעו לאיזה לקוח לחזור , לכתוב טיפה רקע על הלקוח לפני ולבוא יותר מוכן למכירה.
  2. הדבר החשוב השני אחרי סדר וניהול זה בעצם הגישה שלכם ללקוח. לדבר לרגש ולדעת לתת לו ייעוץ מקצועי לפני המכירה , אל תשכחו שהלקוח השאיר פניה על מנת לקבל פרטים אך גם רוצה לדבר בנעימות עם איש המכירות שחשב שהוא יועץ ולא מוכר.
  3. והדבר השלישי הוא הלידים לביטוח – הלקוחות שמגיעים אליכם צריכים להיות מכוונים מאוד , כאלו שראו פרסום שיגרום להם לרצות לשאול שאלות ולבצע שינויים בתיק הביטוח שלהם . לכן , כדאי לעבוד עם ספקי לידים שיודעים מה הם עושים ואתם כבר תקבלו לידים ממוקדי מטרה שיעזרו לכם למכור הרבה יותר . כמובן שצריך לעקוב אחרי הפרסומים ולעדכן את אנשי המכירות בכל שינוי אפשרי.

לסיכום

אז אחרי שראינו מה הבעיות בענף המכירות ובפרט בענף הביטוח אתם צריכים לעשות הלכה למעשה את שלושת השלבים כדי לייצר לעצמכם עבודה מידי יום ,לבדוק תמיד ולהיות מעודכנים , לשמור על סדר על ידי מערכות ותזכורות שתתנו לעצמכם , לחזור כמובן ללקוחות ולתת מענה קודם לצורך שלהם ורק אז להמשיך ולהציע את מגוון השירותים שלכם . בהצלחה לכולם!

השארת תגובה