מאגרי תמונות חינם, ללא זכויות יוצרים, שפשוט חובה להכיר

כולנו כבר מורגלים רבות להיחשף בפני אלמנטים ויזואליים וממש מכורים לתמונה היומית שצצה בוואטסאפ ובאתרי האינטרנט. לשאלה מהיכן מגיעות כל התמונות היפות הללו, יש תשובה אחת והיא: מאגרי תמונות חינם (יש גם בתשלום) באינטרנט.

הגיע הזמן להכיר בעובדה כי עולמנו הולך ונעשה דיגיטלי ו-ויזואלי יותר ויותר. כתוצאה מכך, אתרי אינטרנט מרבים להשתמש באתרים המציעים מאגרי תמונות יפות לקהל הרחב. בדרך כלל, מאגרי תמונות חינם מציעים תמונות באיכויותיהם הגבוהות, ואף מקיימים ומציבים רף-איכות של העלאת תמונות על ידי גולשים חובבי צילום, שמבקשים לפרסם את יצירותיהם המצולמות.

מבלי להאריך בדיבורים, קבלו מספר מאגרי תמונות יפות ברשת:

  • Pixabay הוא מאגר תמונות חינם שמציע תמונות יפות בתחומים מאוד מגוונים והוא מאגר תמונות חינמי לגמרי. לא תצטרכו לשלם פה אף לא שקל בודד ותוכלו ליהנות מצלמים מאוד מוכשרים, שמציעים תמונות יפות גם בנישות שקיים פחות ביקוש לתמונות עבורן (למשל: תמונות בעלות אופי תרבותי ספציפי כמו חתונות, אירועים דתיים וכו’).
  • כנראה ש- Shutterstock הוא אחד ממאגרי התמונות הפופולאריים ביותר. הפעם, מדובר על מאגר תמונות להורדה שהוא ברובו ככללותו בתשלום. אמנם תוכלו להוריד בחינם תמונות יפות, אך תיאלצו לקבל את העובדה כי תהיה בתחתית התמונה (או במרכזה) חותמת-מים של Shutterstock עם הלוגו שלהם. אם כן, לא מדובר על מאגר תמונות חינמי, אך שאטר-סטוק מציע מגוון פשוט עצום וכמעט אין-סופי של תמונות יפות בכל התחומים והנישות. תוכלו אף לאתר כאן תמונות בעלות אופי תרבותי מאוד ספציפי עם פנים ישראליות ותמונות שממש מתאימות וייעודיות עבור פרסום, שיווק ומיתוג בישראל. מסתמן כי שאטר-סטוק הוא מקום ראשון בכל הכרוך לנושאי קידום תמונות בגוגל ושיווקן.
  • Befunky הוא מאגר תמונות להורדה שמציע גם אפשרויות של עיצוב תמונות כמודעות פרסום ושיווק, להבין בפשטות איך מקטינים תמונה ולהוסיף אימוג’ים לתמונה, אייקונים ועוד. Befunky מאפשר את אפשרויות העיצוב והעריכה ללא תשלום, אך אם נפשכם תחשוק בפיצ’רים מתקדמים יותר, תצטרכו לגרוע כמה שקלים מהתקציב לטובת העניין.

מאגר תמונות חינם להורדה

מאגרי תמונות ישראלים

לעיתים, ועבור מסעות פרסום וקמפיינים מסוימים, קיימת הדרישה עבור תמונות בעלות אופי וסגנון מאוד ספציפיים. היות ואנו גרים בארץ הקודש, לעיתים מסעות הפרסום מצריכים שימוש בתמונות “ישראליות” או לפחות, ישראליות באופיין.

Picjew – כן, אנחנו מסכימים שהשם לא לגמרי מחמיא (או אולי פוגע דווקא בול במטרה, תלוי את מי שואלים), אך האתר הזה מציע מאגר תמונות חינמי של כל מה שקשור ביהדות התורה, במסורת ותרבות, בתשמישי קדושה על סוגיהם, בחופות חתונה ועוד. תוכלו לאתר כאן למעלה מ-20,000 תמונות להורדה בתשלום ולעיתים, גם בחינם. -מומלץ!-

מאגרי תמונות יפות חינמיים ברשת

מעבר לאתר Picjew, תוכלו גם לאתר תמונות יפות באתרי תמונות ישראלים אחרים (למשל כמו: פיקיוויקי) שמציעים את מרכולתם בתמורה לקרדיט עבור הצלם. אין מן ההכרח למהר ולרכוש חבילות תשלום של הורדת תמונות, היות וקיים מענה באמת מאוד רחב עבור צילומים ותמונות ברשת.

יחד עם זאת, אם נתקלתם בתמונות ששוות את הכסף, אל תחשבו פעמיים ופרגנו בתמיכה עם האשראי (חבילות ההורדה נעות בטווחים של כ-10$ עד ל-40$ ולעיתים גם יותר), הורידו את התמונות שלהן אתם זקוקים, גם אם זה לא בחינם, והרגישו חופשיים לפעול ללא חשש של הפרת זכויות יוצרים.

בהצלחה!

יכול לעניין אותך גם:

השארת תגובה