הקטנת תמונות אונליין בקלות (המדריך המלא והיחיד שתצטרכו)

השימוש בתמונות ברשת הוא רחב, ואנשים משתמשים בהן לטובת יצירת קמפיינים פרסומיים, לשם תחביביהם, עבור אתרי האינטרנט שלהם ועוד. לעיתים, קיים צורך בהקטנת התמונות על מנת שישקלו פחות ולא יאטו את זמני טעינת העמודים בהם הן מפורסמות. אם ברצונכם להבין איך מקטינים תמונה, מאמר זה מושלם בשבילכם, שכן נסקור בו כלים המאפשרים זאת ביתר קלות.

מגוון רחב של אפשרויות להקטנת תמונות

הקטנת תמונות מתאפשרת על ידי תוכנות שניתן להוריד למחשב, דרך תוספים שניתנים להתקנה בקלות בגוגל-כרום, באמצעות אתרי אינטרנט שמציעים הקטנת תמונות אונליין ובאמצעים נוספים. באופן כללי, ומבלי להיכנס לעובי הקורה, ראוי לציין כי על חלק מהכלים ה”כבדים” יותר, תצטרכו לשלם, אך יחד עם זאת, תקבלו מענה הרבה יותר מקיף מאשר אתרים המציעים שירותי אונליין באתר עצמו.

יש וחשוב לציין, כי גם במערכת החלונות (WINDOWS) קיימת האפשרות עבור הקטנת תמונות ועל זאת נרחיב מייד.

הקטנת גודל תמונה אונליין תמונה: scyther5 / 123RF Stock

מאגרי תמונות והקטנת גודל תמונה לאחר ההורדה

רבים בוחרים להשתמש באתרים המציעים מאגרי תמונות חינמיים (שגם לזה אגב כתבנו מדריך שאותו תוכלו למצוא כאן), ולקבל תמונות באיכויות גבוהות שלא מאכזבות אף עין בוחנת. התמונות באתרים האלו הן לעיתים חינמיות ולעיתים בתשלום, אך תמיד באיכויות HD ומעלה.

אם בחרתם בתמונה מועדפת וברצונכם להעלות אותה לאתרכם, ראשית דעו כי העלאה של תמונות כבדות וגדולות, יוצרת זמני טעינה ממושכים של דפי האתר, אלמנט שגורם לכך שגוגל אולי ידרג אתכם נמוך יותר בתוצאות החיפוש. האופטימיזציה של האתר (קראו את המדריך המלא שלנו כאן), חוויית המשתמש וזמני טעינה, כל אלו הם פקטורים שגוגל לוקח בחשבון בעת שהוא סורק ומדרג אתרים, כך שתוכלו להפיק תועלת רבה על ידי הקטנת גודל תמונה והתאמתה לאתר בצורה נכונה.

איך מקטינים תמונה בצורה מהירה?

אם אתם נוטים להסתבך קצת עם ענייני אונליין, הרי שתוכלו לבצע הקטנת גודל תמונה דרך מערכת החלונות אצלכם במחשב הביתי, ללא כניסה לאינטרנט. כל מה שתצטרכו לעשות בכדי לבצע הקטנת תמונות, אלו השלבים הפשוטים הבאים:

  1. הקליקו על קליק ימני (על גבי התמונה, כמובן) ופתחו את התמונה בצייר (פתח באמצעות ==> צייר).
  2. כעת, גשו לסרגל הכלים ובחרו באפשרות של שנה גודל תמונה (סרגל ניווט עליון ==> שנה גודל).
  3. הקלידו את הפרטים והקטינו את התמונה בגודלה ובמשקלה גם יחד (ניתן להקטין באחוזים בצורה פשוטה).

זהו, סיימתם.

איך מקטינים תמונה בקלות

הקטנת תמונות אונליין

הקטנת תמונות אונליין, היא גם מומלצת ביותר וניתנת לביצוע, ביתר קלות, באתרים רבים ברשת שמאפשרים הקטנת גודל תמונה, כיווצה והתאמתה על פי דרישותיכם הספציפיות והפרסומיות.

אחד האתרים הכי נפוצים ופופולאריים עבור הקטנת תמונות אונליין, הוא אתר הנקרא Picresize והוא מאפשר לכם בצורה מאוד ידידותית וקלה להקטין את גודל התמונה שלכם. פשוט הקליקו על Select Picture, בצעו Browsw במחשב שלכם לשם איתור התמונה ובחרו מבין אפשרויות ההקטנה (גם כאן, ניתן להקטין באחוזים ולבצע הקטנת משקל וגודל של התמונה).

הכירו כלי נוסף להקטנת תמונות אונליין

  • Imageresizeאתר המציע אפשרות של Crop ו-Resize. כלומר, חיתוכים ואפשרויות שונות של הקטנת תמונה ושינוי גודלה ומשקלה. ניתן “לגרור” תמונות אל תוך האתר ואפשר גם, כמובן, להזין על ידי Browse בצורה מאוד פשוטה את התמונה ולהקטינה באחוזים ועל פי דרישות שונות ונתונים כמו: סוג הקובץ הנשמר (JPEG , PNG , BMP וכדומה), האיכות בו התמונה תישמר ועוד.

הכלים המוצעים באינטרנט עבור הקטנת תמונות, הם רבים למדי, ואין צורך לחשוש מלהשתמש בהם. בדרך כלל, הם מאוד ידידותיים למשתמש והפעולה נעשית בקלות רבה באמצעות מספר קליקים בודדים. עולמנו ויזואלי ביותר כיום, ובעת מסעות פרסומיים שונים ואפילו בעת התעסקות בתחביבינו הדיגיטאליים, יש לוודא כי אנחנו לא מעמיסים על האתרים שלנו תמונות מאוד כבדות, שעשויות לגרוע מאיכות האתר עצמו ודירוגו בגוגל ובתוצאות החיפוש, וכך כמובן להשפיע באופן שלילי על הקידום האורגני בגוגל של האתר שלכם.

בהצלחה!

יכול לעניין אותך גם:

השארת תגובה